Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Ustrzyki Wypożyczalnia Główna
(2)
Ustrzyki Wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży
(1)
Ustrzyki Czytelnia Główna
(3)
Autor
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(2)
Buck Andrzej (1953- )
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Graboś Anita (1977- )
(1)
Jarowiecki Jerzy (1930- )
(1)
Szostak-Król Katarzyna (1978- )
(1)
Weiss Wiesław (1956- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dziennikarze
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Content marketing
(2)
Czasopismo polskie
(2)
Media społecznościowe
(2)
Beksiński, Tomasz (1958-1999)
(1)
Czasopismo dla młodzieży
(1)
Czasopismo literackie
(1)
Dziennikarze
(1)
Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Korespondenci zagraniczni
(1)
Pisarze polscy
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Telekomunikacja
(1)
Tłumacze
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Poradnik
(2)
Biografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(777)
Edukacja i pedagogika
(325)
Literaturoznawstwo
(234)
Kultura i sztuka
(130)
Medycyna i zdrowie
(129)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Biologia
(122)
Socjologia i społeczeństwo
(115)
Podróże i turystyka
(113)
Religia i duchowość
(113)
Etnologia i antropologia kulturowa
(90)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(81)
Psychologia
(75)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(73)
Geografia i nauki o Ziemi
(66)
Kulinaria
(55)
Kultura fizyczna i sport
(51)
Hobby i czas wolny
(45)
Fizyka i astronomia
(44)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(44)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(44)
Rozwój osobisty
(38)
Językoznawstwo
(33)
Filozofia i etyka
(30)
Rolnictwo i leśnictwo
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(26)
Architektura i budownictwo
(25)
Nauka i badania
(21)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(19)
Ochrona środowiska
(18)
Archeologia
(16)
Chemia
(16)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(14)
Inżynieria i technika
(13)
Styl życia, moda i uroda
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Praca, kariera, pieniądze
(9)
Dom i ogród
(6)
Matematyka
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Transport i logistyka
(5)
Turystyka i podróże
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria Historyczna ; 3)
W latach 1939 - 1945 w Polsce do literatury "wchodziło się" poprzez pismo literackie. Tak działo się np. z noblistką Szymborską, która debiutowała na łamach krakowskiej "Walki". Jerzy Putrament pisał : "Chociaż nie wyszły z tego żadne Żagary to przecież mam z tej Walki pewną satysfakcję. To w niej debiutowała tak dobra poetka Wisława Szymborska ". Autor niniejszej publikacji wyodrębnił kategorię czasopisma literackie młodych, przeciwstawiając je kategorii czasopisma literackie dla młodych. Wyodrębnione m.in. przez prof. Wykę kategorie periodyzacji literatury: kryterium historyczne i pokoleniowe (grupy i pokolenia literackie) wskazują na jeden z ważnych instrumentów obecności nowych świadomości pokoleniowych w historycznoliterackich dziejach Polski. Kryteria wyodrębnienia: związek instytucjonalny o charakterze najczęściej nieformalnym z dowolną formą zorganizowania lub skupienia literatów, prasa jako ważny czynnik literackich interakcji w społeczeństwie, geneza związana z dążeniem młodych do posiadania własnego, przez siebie programowanego periodyku, opozycja wobec sytuacji zastanej, zarówno w sensie programowym, jak i instytucjonalnym. W kreowaniu tych świadomości pokoleniowych i w powstających programach literackich odegrały ważną rolę periodyki młodo literackie jak np. "Sztuka i Naród", "Walka", "Inaczej", "Pokolenie", "Nurt", "Po Prostu", "Wyboje", "Zebra", "Orientacja", "Nowy Wyraz" i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ustrzyki Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 821.162.1(091) [lok. Czytelnia Główna] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Halo : historia komunikowania się / Liliana Fabisińska ; ilustracje Anita Graboś. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2020. - 204, [4] strony : ilustracje kolorowe ; 26 cm.
Znaki dymne, tam-tamy, tajemnicze symbole wyryte w kamieniach, supełki wiązane na sznurku, a wreszcie zalakowane koperty wystrzeliwane z armaty czy wysyłane gołębiem lub… wielbłądem pocztowym. Ludzie próbują komunikować się z innymi – będącymi w sąsiednim pomieszczeniu, na drugiej półkuli albo na innej planecie – od tysięcy lat. A historia komunikacji jest fascynująca, zabawna i pełna przypadków, dzięki którym powstały przełomowe wynalazki. Halo? Odebrałeś naszą wiadomość bez zakłóceń? Zatem wskakuj do kapsuły czasu i ruszaj z nami w tę szaloną podróż! [Nasza Księgarnia, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ustrzyki Wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prasa we Lwowie w latach 1918-1945 / Jerzy Jarowiecki. - Wyd. I. - Warszawa : Wydawnictwo SBP ; Zielona Góra : Pro Libris - Wydawnictwo WiMBP im. Cypriana Norwida w Zielonej Górze, 2022. - 337, [10] stron tablic : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Historyczna ; 11)
Autor przedstawił nam interesujące, wielowątkowe opracowanie, ważne i potrzebne, analizujące bogaty rynek czasopiśmienniczy wielokulturowego Lwowa, miasta, które przed rokiem 1939 było czwartym co do wielkości ośrodkiem wydawniczo-prasowym w Drugiej Rzeczypospolitej. […] W naszej pamięci historycznej Lwów zapisał się jako miejsce traumatycznych wydarzeń, skrzętnie podsycanych najpierw przez zaborców, a później przez okupantów. To prasa właśnie, będąc bieżącą kroniką wydarzeń, odzwierciedla wszystkie procesy społeczne, w tym w obszarze kultury, polityki, nauki, gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ustrzyki Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II - 6 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2021. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. "Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ustrzyki Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3 [lok. Czytelnia Główna] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. "Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ustrzyki Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B/82 [lok. Wypożyczalnia Główna] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tomek Beksiński : portret prawdziwy / Wiesław Weiss. - Wydanie 2. - Czerwonak : Wydawnictwo Vesper, 2016. - 701, [2] strony : ilustracje, faksymilia, fotografie ; 25 cm.
Tomek Beksiński. Dziennikarz, publicysta i tłumacz. Postać kultowa. Kim był? Jak żył? Czego pragnął? Dlaczego i jak umarł? Czy jego historia nie skrywa żadnych tajemnic? Czy rzeczywiście została opowiedziana już do końca?
Wiesław Weiss znał Tomka wystarczająco dobrze, by w poszukiwaniu prawdy o nim dotrzeć do wielu osób, które nigdy wcześniej nie wypowiadały się na jego temat publicznie. A te, które o nim mówiły, nakłonić, by powiedziały więcej oraz ujawniły nieznane świadectwa i dokumenty. Wynikiem jest książka, która odpowiada na wiele pytań dotyczących bohatera, które dotychczas pozostawały bez odpowiedzi. Pokazuje Tomka Beksińskiego, jakiego do tej pory nie znaliśmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ustrzyki Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. B [lok. Wypożyczalnia Główna] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej