Big data
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Ustrzyki Wypożyczalnia Główna
(1)
Ustrzyki Czytelnia Główna
(1)
Autor
Błażewicz Grzegorz
(1)
Criado-Perez Caroline (1984- )
(1)
Sak Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Marketerzy
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(3206)
Powieść polska
(2210)
Powieść obyczajowa
(2168)
Literatura polska
(1729)
Powieść angielska
(1684)
Big data
(-)
Literatura amerykańska
(1641)
Kobieta
(1192)
Literatura dziecięca polska
(1103)
Polska
(1015)
Romans
(999)
Poezja polska
(768)
Rodzina
(762)
Literatura angielska
(754)
Miłość
(703)
Powieść młodzieżowa obyczajowa
(703)
Powieść młodzieżowa polska
(681)
Powieść obyczajowa polska
(639)
Literatura młodzieżowa polska
(621)
Relacje międzyludzkie
(573)
Przyjaźń
(570)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(543)
Powieść sensacyjna amerykańska
(516)
Bajki dla najmłodszych
(488)
Tajemnica
(482)
Uczucia
(468)
II wojna światowa (1939-1945)
(442)
Powieść norweska
(432)
Opowiadanie polskie
(431)
Zwierzęta
(413)
Pamiętniki polskie
(402)
Powieść francuska
(396)
Powieść młodzieżowa przygodowa
(381)
Opowiadanie dziecięce polskie
(368)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(346)
Śledztwo i dochodzenie
(338)
Literatura norweska
(331)
Powieść młodzieżowa angielska
(325)
Literatura dziecięca amerykańska
(318)
Fantastyka
(308)
Małżeństwo
(306)
Bieszczady
(302)
Trudne sytuacje życiowe
(302)
Romans historyczny
(301)
Powieść niemiecka
(295)
Zabójstwo
(295)
Powieść fantastyczna
(292)
Rodzeństwo
(285)
Powieść kryminalna
(278)
Opowiadania dla dzieci
(274)
Język polski
(270)
Powieść sensacyjna angielska
(269)
Wojna 1939-1945 r.
(263)
Publicystyka polska
(261)
Komiksy
(260)
Sekrety rodzinne
(256)
Powieść fantasy amerykańska
(250)
Literatura
(241)
Powieść sensacyjna
(241)
Powieść historyczna polska
(239)
Dramat polski
(221)
Dziewczęta
(217)
Dzieci
(214)
Żydzi
(213)
Literatura młodzieżowa angielska
(212)
Arystokracja
(211)
Powieść historyczna
(209)
Życie codzienne
(209)
Relacja romantyczna
(206)
Wybory życiowe
(206)
Nastolatki
(202)
Magia
(198)
Filozofia
(197)
Literatura francuska
(193)
Wierszyki dla najmłodszych
(193)
Biografie
(192)
Powieść dziecięca polska
(192)
Wojsko
(190)
Powieść rosyjska
(187)
Matki i córki
(184)
Powieść młodzieżowa fantastyczna
(184)
Wydawnictwa popularne
(179)
Sztuka
(176)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(174)
Psy
(172)
Literatura dziecięca angielska
(171)
Podróże
(168)
Policjanci
(168)
Osoby zaginione
(163)
Thriller
(159)
Historia
(157)
Boże Narodzenie
(156)
Dziennikarze
(153)
Warszawa
(151)
Literatura niemiecka
(146)
Poezja dziecięca polska
(146)
Dziecko
(144)
Ekologia
(142)
Ludzie a zwierzęta
(142)
Przepisy kulinarne
(142)
Władcy
(140)
Gatunek
Esej
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości. Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną. Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI). W książce Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym. [PWN]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ustrzyki Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3 [lok. Czytelnia Główna] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza książka, która na taką skalę analizuje seksistowski charakter świata, w którym żyjemy - od dostępności usług publicznych po projektowanie dóbr luksusowych. Caroline Criado Perez na setkach przykładów pokazuje, że domyślnym użytkownikiem większości dóbr i usług jest wciąż mężczyzna i pisze o tym, w jaki sposób wpływa to na codzienne życie połowy ludzkości. Brak istniejących danych na temat kobiet - ich potrzeb, zdrowia, sposobów korzystania z infrastruktury i usług publicznych, funkcjonowania na rynku pracy etc. prowadzi do ich systematycznej dyskryminacji we wszystkich dziedzinach życia, od języka, poprzez system edukacji czy ochrony zdrowia (np. diagnostyka i leczenie niektórych chorób), normy obowiązujące w miejscach pracy, system ochrony pracy po system podatkowy i zarządzanie, nie mówiąc już o (nie)obecności kobiet na kartach historii. Przedsięwzięcie Caroline Criado Perez jest imponujące przede wszystkim ze względu na ilość materiału, jaki poddała analizie, i fakt, że objęła nią obszar od Norwegii po Argentynę i RPA i od Stanów Zjednoczonych po Japonię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ustrzyki Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 [lok. Wypożyczalnia Główna] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej